• Levering inden for 2 hverdage.
  • Gratis fragt
  • Vi står klar til at hjælpe dig på 79 31 38 38

Support Cafitesse Excellence Touch

Find ud af, hvordan du laver fejlfinding og forstår en fejlkode ved hjælp af nogle få enkle trin.

Fejlfinding

Forstå piktogrammer

Downloads

Egen fejlfinding

Løs simple problemer med det samme.

Du kan selv løse følgende fejlkoder med online fejlhjælp:
 
11 - Der er ikke nok vand i vandvarmeren

19 - Vandvarmere er for længe om at blive fyldt op

40 - Den venstre BIB er tom

71 - Maskinen skal skylles

73 - Maskinen skal rengøres

74 - Maskinens vandfilter er mættet og skal skiftes ud

 

Enhver anden kode

Er den kode, der vises på skærmen på din maskine, ikke nævnt ovenfor? Så kontakt vores tekniske afdeling for at planlægge et servicebesøg.

 

Hvad betyder det piktogram, jeg kan se på min maskines skærm?

 
1. DRIFTSTILSTAND - Operatør USB-nøglen er indsat, og driftstilstand er aktiveret
 
2. BLOKERING - Dispenseren er blokeret og kan ikke udlevere drikkevarer
 
3. FORSIGTIG VARME VÆSKER - Dispenseren er ved at udlevere varme drikkevarer eller er ved at skylle
 
4. FILTER - Udskift vandfiltret
 
5. VENSTRE PRODUKTPAKKE
 
6. HØJRE PRODUKTPAKKE
 
7. KOLD - Kolde drikkevarer driftstilstand
 
8. TEMPERATUR - Vandtemperaturen i kedlen er for lav, og dispenseren er ved at varme op
 
9. DISPENSER BLOKERET - Dispenseren kan ikke udlevere den valgte drik
 
10. VOLUMEN - Små, mellem eller store drikke
 
11. VARM - Varme drikke
 
12. ØKO - Energibesparende tilstand aktiveret
 
13. RENGØRING - Dispenseren skal rengøres
 
14. UGEN
 
15. BESKED - Beskeder vises for at guide dig gennem rengøring, programmering eller fejl.
 
16. INFO FELTER - Viser temperatur i kølerummet, tid, fejlkoder osv.
 

Downloads

User manual

Help in the event of a problem

Get help from the experts