- Levering inden for 2 hverdage.
- Gratis fragt
- Vi står klar til at hjælpe dig på 79 31 38 38
Vidste du, at kundeloyalitet skabes i højere grad ved den gode kundeservice, end ved at give kunderne rabat, og at det tager meget mere end én god oplevelse til at opveje én dårlig oplevelse? Her får du otte facts om salg og fastholdelse af kunder.
95% af små og mellemstore virksomheder mener, at deres kunder finder vej til dem gennem anbefalinger af tidligere kunder.
Det koster 6-7 gange så meget at skaffe en ny kunde, som det koster at beholde en eksisterende.
34% mener, at exceptionel kundeservice 24/7 er den bedste måde, en virksomhed kan skabe loyalitet på. Kun 13% vil hellere have rabat.
80% af kaffedrikkende danskere husker, om de får serveret god eller dårlig kaffe, når de besøger en anden arbejdsplads.
Det tager 12 positive oplevelser at opveje én negativ oplevelse.
70% af købsoplevelser er baseret på, hvordan kunderne føler, de bliver behandlet.
En 2% stigning i kundefastholdelse har samme effekt som at skære dine omkostninger med 10%
55% af forbrugere er villige til at betale mere, hvis kundeservicen er bedre.